E-mail markedsføring

Oplever du, at for få besøgende bliver kunder hos dig?

Du bruger måske tid og en masse penge på at tiltrække dine potientielle købere til din side, og den får måske også en del besøgende, men hvor mange bliver kunder hus dig? Hvis du sidder med følelsen af at du ikke rigtig har fået fat på kunderne, så kan e-mail markedsføring måske være løsningen for dig. Ved hjælp af fx pop-ups, tilmeldingsformularer og annonceringer kan vi opsamle e-mailadresser fra dem, som besøger din side uden at købe noget.

Dette kan give dig muligheden for at minde dem om din virksomhed og om din virksomheds produkter igen og igen. Det øger både chancen for, at de bliver kunde ved dig. Og det er ret simpelt at komme i gang med at indsamle e-mailadresser fra dine besøgende. Det kræver bare en tilmeldingsformular på din hjemmeside eller webshop.



Behov/kravspecifikation

Vi tager en snak med dig, om netop dine behov og ønsker . Ved at vi har denne indledende samtale, kan vi spore os ind til dig og dine behov og ønsker.


Personlig kontakt

Arbejdet baseres altid på samarbejde. Derfor er personlig kontakt en hel fundamental del af at skabe dit nyhedsbrev. For hvem ved bedre end dig, hvad din virksomhed laver, sælger og står for?



Opsætning fra A – B

Du vil formentlig hellere koncentrere dig om din virksomhed og gøre det, du er bedst til. Også er det måske ikke er teknisk opsætning og skarpe formuleringer og tekster der står øverste på din prioriteringsliste. Men det er helt okay, for det skal Digitaloptimize nok sørge for at hjælpe dig med.

Et godt slut resultat

Digitaloptimize skriver altid med udgangspunkt ud fra dine behov og ønsker og eventuelle ideér. Om dit formål så er kundepleje, gode historier eller tilbud, så indklideres det i dit nyhedsbrev. På den måde skabes præcis det nyhedsbrev, som du ønsker til din virksomhed.

Opbyg relationer og skab Konventeringer gennem e-mail markedsføring

Hos Digitaloptimize arbejdes der med alle grene af e-mail markedsføring. Digitaloptimize eksekverer og rådgiver på alt fra den overordnedede strategi vi udarbejder til den mindste detalje i din e-mail, der kan gøre forskellen på, om dine permissions fuldfører en konventering hos dig.

Sådan arbejder Digitaloptmize med

e-mail markedsføring

Ved Digitaloptimize arbejdes der med forskellige e-mail platforme, fællesnævneren for dem alle er, at Digitaloptimize har en struktureret tilgang, når der startes en e-mail case op. Er der historisk data tilgængelig, startes der med at lave en dybdegående analyse af denne. For at få et indblik i din kunderejse.


Herefter lægger vi i fælleskab en strategi, der sikrer, at du når dine mål for indsatsen – samtidig med at dit brand er præsenteret på din ønskede måde.


Ud fra vores e-mail strategi lægger vi en plan for, hvordan vi eksekverer indsatsen. Kræver den nye strategi at vi udskifter e-mail platformen , bistår Digitaloptimize naturligvis også med denne del.


Da ingen målgrupper er ens, vil det altid være muligt at optimere din e-mail indsats.

Dit nyhedsbrev er en personlig besked

Der er kamp om kunderne , og forbrugerne modtager adskillige nyhedsbreve. Derfor starter det succesfulde nyhedsbrev allerede ved emnelinjen, som skal være perfekt så den potientielle kunde åbner e-mailen.


Dit nyhedsbrev skal have sine gen stemme og være i tråd med det, din virksomhed står for. Det er personligheden der bliver lagt i nyhedsbrevet, som skal få modtagerene til at læse det.


Derfor gør Digtialoptimize meget ud af at forstå din virksomhed, dine produkter, dine ydelser, dine behov og dine ønsker, og ikke mindst dine kunder. Med Digitaloptimize på holdet sørges der for, at alt fra design til tekster spiller 100%.


Dit nyhedsbrev er en personlig besked fra din virksomhed til dine modtagere. Og det skal man kunne se – samtidig med, at der forsøges at holde kundens interesse for dine bedskeder. Og i sidste ende foretager et køb.

Hvad får du ved Digitaloptimize

Dybdegående analyse af
eksisterende data

Digtialoptimize laver en struktureret analyse af dine indsamlede data for at kende dine kunder og din virksomhed


Udarbejdelse af
e-mail strategi

Vi lægger i fælleskab en strategi, og sikre,

at du når dine mål.

Implementering og eksekvering
på strategien

Ud fra e-mail strategien lægger vi en plan for, hvordan vi eksekverer indsatsen.


Optimering og udbygning
af e-mail opsætningen

Digitaloptimize hjælper dig, med opsætningen af nyhedsbreve og automation flows.


Som det fremgår af Digitaloptimize's DNA er Digitaloptimize et digitalt bureau der er med dig 360 grader rundt. Digtialoptimize arbejder og rådgiver med alle aspekter af e-mail indsatsen. Der skal skabes den rette synergi mellem manuelle kampagne e-mails og e-mail automations, så de rette permissions bliver ramt på det helt rigtige tidspunkt.

E-mail automations er en af grundstenene i en e-mail indsats, og det er nøglen til, at din virksomhed kan skalere og værste gennem e-mail markedsføring. Dette gør Digitaloptimize gennem skalering af din liste af permissions, samt løbende udbygning og optimering af dine automations, så de er skræddersyet til din kunderejse.


Hvad koster e-mail markedsføring

E-mail markedsførings til en go pris for din sparergris


Skal vi indgå et samarbejde om din e-mail markedsføring så tøv ikke med at kontakte Digitaloptimize, så kan vi sammen finde ud af dine behov og ønsker, og dermed også den rette pris.

Nyhedsbreve

Tekstforfatning

E-mail automaton

Leadgenerering

Content

Kontakt Digitaloptimize

for en prisberegning.

Kontakt Digtaloptimize

Har du spørgsmål eller andet så tøv ikke med

at kontakte Digitaloptimize.